Thursday, June 24, 2010

assalamu'alaikum. moga kesejahteraan melimpah-ruah ke atas engkau semua.

heheyy sila klik di sini, aku terjumpa ini. cukup penting. cukup menarik. sebelum terlambat. sebelum tiada waktu bertaubat. sebelum mata terlena.

http://www.facebook.com/note.php?note_id=440725271082&id=226669856575

ini hadiah dari aku. aku sayang semua saudara seislam aku.

mungkin aku akan meninggalkan belog ini selama tiga minggu. jika tiada aral aku akan menitipkan sesuatu buat semua dalam jangkamasa terbabit.

aku suka imej ini.subhanallah.

jazakallahu khairan kathira. barakallah. Allah sayang kita. Allah dekat dengan kita. sayangi Allah kembali. sayangi rasul dan agama ini. syukuri nikmat dilahirkan sebagai islam, dan mati dengan nama Tuhanmu. Amin. insyaAllah ta'ala.

chiao.cheerio.bye2.

assalamu'alaikum.

p/s: aku mula dengan bismillah dan langkah kanan, perjalanan sambil melihat kekuasaanNya di mana2.moga selamat.moga mendapat keberkatan dan ilmu yang berguna.

image credit: http://veryveryfun.com/pics/animal-love/animal-love.jpg

No comments: